Kontent strategie: Přístupy k obsahu na sociálních sítích
Dávno pryč jsou doby, kdy jste mohli na svůj příspěvek na Instagramu plácnout filtrem Nashville, abyste zaujali své sledující. Sociální sítě dnes denně zaplavují miliony příspěvků, které bojují o pozornost uživatelů. Toto prostředí se velmi rychle mění – nejen co se týče neustále se vyvíjejících trendů obsahu, ale také platforem, které vylepšují své funkce. Existují také noví účastníci, jako je BeReal, které značky ještě úplně nepřišly na to, jak je využít…
“Jako kreativní digitální agentura jsme nadšení pro to, aby značky skutečně zazářily online. V tomto příspěvku na blogu nastíníme několik způsobů, jak přistupovat k obsahu pro sociální média (s příklady) a také vám ukážeme náš přístup k designu.”
Autenticita na sociálních sítích také zažívá velký okamžik, zejména mezi mladšími generacemi, takže marketingové taktiky značky, které se tradičně osvědčily, již nemohou být účinné.
V dnešní době tedy dobrý design nestačí k tomu, aby se vaše značka dostala do centra pozornosti – musíte jej spojit se strategií obsahového marketingu a správným provedením. Diváci přijímají astronomické množství obsahu, takže vyčnívat z davu a být stručný je zásadní. Ve skutečnosti byla snadno identifikovatelná značka hodnocena jako nejdůležitější faktor, aby ji spotřebitelé mohli na sociálních sítích rozpoznat!
1. Vzdělávejte a informujte
Jednou z rolí, kterou musí značky převzít, je vzdělávání svých zákazníků – stávajících i potenciálních. To zahrnuje vzdělávání o produktech nebo službách, ale také o průmyslu. Tipy a otázky a odpovědi, vysvětlení funkcí a také statistiky a zprávy – to vše jsou dobré příklady. Je zvláště cenná pro nová průmyslová odvětví a také ta, která jsou pro běžné zákazníky o něco obtížnější pochopit, jako jsou technologie nebo zdravotnictví.
2. Komunikujte a spojujte se
Sociální média jsou určena k interakci a poznávání vašich zákazníků. Otázky a odpovědi a ankety jsou dokonalými příklady, jak sblížit komunitu značek. Sdílení obsahu vytvářeného uživateli (UGC – User-Generated Content) a zákaznických zkušeností umožní vašemu publiku získat lepší vztah k vaší značce, a to prostřednictvím zkušenosti jiného zákazníka.
3. Propagujte
40 % sledujících chce slyšet o akcích a nabídkách na sociálních sítích! Flashové nabídky, dárky a partnerství přidávají hodnotu pro vaše zákazníky, takže je sdílejte pomocí své platformy. Dárky (Giviaways) mohou být také skvělým způsobem, jak rozšířit své publikum.
4. Inspirujte
Průmyslová odvětví zaměřená na design mohou těžit z krásných vizuálů k propagaci svého podnikání u produktů i služeb. Existuje mnoho způsobů, jak k tomu přistoupit, ať už kreativnější a nepolapitelnější (vzpomeňte si na reklamy na parfémy!), nebo ukázat produkty takové, jaké ve skutečnosti jsou, na skutečných lidech ve skutečných domovech. Zde je Pinterest skvělý kanál, který můžete prozkoumat!
5. Bavte!
Memy hýbou internetem a nejinak je tomu u značek. U některých značek se TikTok a Twitter vyvinuly kolem osobnosti správce, která vytváří zábavný obsah inspirovaný produktem nebo službou jejich zaměstnavatele. Tento přístup byl jednoznačně úspěšný u značek, které byly ochotny podstoupit kreativní riziko, aby naskočily na trendy, jako jsou Duolingo, Ryanair a Scrub Daddy.
Libí se Vám naše víze?
Bude nám ctí navrhnout pro Vaši značku nový vizuál tak, aby zaujal.
Napište nám na kontakt@britemedia.cz nebo použijte chat
Sledujte nás na instagram!